Så länge sen

Sjukt längesen jag skrev på den här bloggen och anleding till det är väl för att jag, som alltid säger, att jag har inte haft tid. Jag ska. och nu lovar jag, jag SKA försöka uppdatera varje dag, åt minstånde varann dag, men jag ska i alla fall uppdatera oftare. :)
 
Nu är det ju mycket som har hänt i den här världen och här är några av sakerna:
 
  • Where We Are Tour 2014 (själv har jag fått biljetter, ahh!)
  • Our Moment (som ni bla. kan köpa här)
  • This Is Us (3D) (Jag hoppas ni har sett den!)
  • Midnight Memories (Förbeställ här)

 

Sen finns det massor med andra grejer som böcker, singlar och andra småplock.

Hoppas ni haft det himla bra i alla fall, och glöm inte att köpa biljetter! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback